Newcastle, az Észak csillaga!

Irány az Észak-Anglia gyöngyszeme, Newcastle, ahol a történelem és a modernitás keveredik! Miután leléptünk a vonatról a lenyűgöző Central Stationről, máris rabul ejtett a város pezsgő atmoszférája.

Első utunk a híres-nevezetes Tyne hídra vezetett, amely a folyó két partját köti össze. A látvány egyszerűen lélegzetelállító a város látképével a háttérben. A hídon sétálva szemtanúi lehettünk a nyüzsgő hajósforgalomnak, és élveztük a friss tengeri szellőt.

Innen sétáltunk tovább a Newcastle-i várhoz, amely a város történelmének egyik ékköve. A Normannok által épített, majd az idők során számos alkalommal átépített vár mára egy lenyűgöző erődítmény, amely a városra néz le. A vár felfedezése után ellátogattunk a Székesegyházhoz, egy gyönyörű gótikus templomhoz, amely a város egyik legfontosabb látványossága.

• Tudtad?

Newcastle büszkén viseli az "Észak csillaga" becenevet, utalva az északi fekvésére és az Egyesült Királyság ipari szívében betöltött történelmi szerepére.

• Természetesen nem hagyhattuk ki Newcastle híres pubjait és éjszakai életét sem. A város hemzseg a hangulatos kocsmáktól és bároktól, ahol a helyiek és a turisták szívesen töltik az időt egy pohár sör vagy cider mellett. Mivelszeretünk új helyeket felfedezni, a híres Bigg Marketre látogattunk el, ahol többek között megnéztük az ikonikus The Crown Posthouse-t, amely az egyik legrégebbi pub a városban.

De nemcsak a város éjszakai élete nyűgözött le, hanem a helyiek kedvessége és vendégszeretete is. Mindenki, akivel találkoztunk, szívesen segített, és megosztotta a városról szóló érdekes történeteket.

Akár a történelem, az építészet, a kultúra vagy az éjszakai élet szerelmese vagy, Newcastle garantáltan lenyűgöz majd. Ez az Észak csillaga, amely ragyog a történelem és a modernitás fényében!

Búcsúzó gondolatok: Ha még nem voltál Newcastle-ben, akkor feltétlenül tedd fel a bakancslistádra! Ez egy olyan város, amely minden érzékedet megmozgatja, és emlékeket szerezhetsz, amelyek egy életen át elkísérnek majd.

logo
    We use cookies and 3rd party services to recognize visitors, target ads and analyze site traffic.
    By using this site you agree to this Privacy Policy. Learn how to clear cookies here

Feytech Spollon Les Knicks : une équipe qui fait rêver Champions League-finale Adeyemi Ade: The Spirit of Nigeria Helicopter Crash: A Survivor's Tale Helicopter crash Fortuna Sittard vs NEC: Duel Seru Dua Tim Underdog di Liga Belanda